Bedrijfsrooster 2.0 in aantocht, roosters maken nog leuker!
Bedrijfsrooster versie 2.0 is in aantocht, een erg mooie update die naast een aantal nieuwe rooster weergaven voor vrijwel iedereen nieuwe handige functies biedt. U leest in dit nieuwsbericht alvast enkele details. Tevens informeren wij u over recente ontwikkelingen.
- Sneak Preview: Bedrijfsrooster 2.0
- Meerdere nieuwe rooster weergaven
- Slepen en aanpassen diensten uitgebreid
- Locatie specifieke Teams en instellingen
- Weer info zichtbaar op alle roosters
- Bestanden opslaan in personeelsdossiers
- Declaraties bijvoegen via de mobiele app
- Urenregistratie door werknemer zelf
- Prognoses en productiviteit in omzetregistratie
- En meer... het wordt een mooie zomer!
Sneak Preview: Bedrijfsrooster 2.0
Via dit nieuwsbericht en de social media ontvangt u alvast een sneak preview op de aankomende updates. De versie 2.0 van Bedrijfsrooster zal vóór de zomer van 2016 gelanceerd worden. Enkele updates zijn al actief en sommige gebruikers zijn als beta testers uitgenodigd. Wilt u meer weten over de aankomende update? U kunt gewoon reageren op dit bericht.
Meerdere nieuwe rooster weergaven
Naast de bekende rooster weergave op tijdbasis, kunt u wisselen tussen een balkenplanning of rooster weergave op personeelsbestand, locatie of afdeling. En natuurlijk ieder rooster weergeven op maand-, week- of dagniveau zoals u gewend bent. Het is maar wat u het prettigst vindt, afhankelijk van de grootte van uw organisatie en manier van plannen, kiest u de voor u juiste weergave.
Slepen en aanpassen diensten uitgebreid
In combinatie met de nieuwe weergaven kunt u eenvoudiger diensten verkorten of verlengen, door ze eenvoudig naar links of rechts te trekken. Werknemers het rooster of open diensten op slepen is ook op dagniveau mogelijk. En zelfs bij een wissel tussen uw retaillocaties regelt u dat met 1 klik en een sleep.
Locatie specifieke Teams en instellingen
Gebruikt u Locaties in Bedrijfsrooster voor uw evenementen, bedrijfsonderdelen of retail vestigingen? Branche specifieke instellingen zorgen voor een betere aansluiting op uw personeelsplanning en organisatie. Bedrijfsrooster kan tevens uitgekleed worden voor uw locatie specifieke teams en management, zodat extra overzicht en snelheid onstaat.
Weer info zichtbaar op alle roosters
Een leuke toevoeging voor iedereen die een weersafhankelijke planning hanteert. Bedrijfsrooster biedt actuele weersinformatie op dagniveau en werkt dagelijks een weersvoorspelling van 14 dagen bij, gebaseerd op de locatie van uw vestiging(en).
Declaraties bijvoegen via de mobiele app
Werknemers kunnen naast een tekstuele notatie van maaltijden, kilometers en een onkostenbedrag, ook een foto van een bonnetje of declaratieformulier maken via hun mobiele telefoon en de Bedrijfsrooster app. Dit declaratiebewijs wordt vervolgens automatisch aan de dienst gekoppeld en gearchiveerd in het personeelsdossier. Het bedrag dat de werknemer invult wordt automatisch verwerkt als looncomponent.
Bestanden opslaan in personeelsdossiers
Contracten, loonheffingsformulieren, ID bewijzen en overige documenten: u kunt ze eenvoudig naar het werknemer dossier slepen en ze blijven zo lang u ze nodig heeft bewaard. Naast alle uren en looninformatie, heeft u dus ook alle benodigde documenten op een centrale plaats.
Urenregistratie door werknemer zelf
Het registreren van aangepaste diensttijden kan door werknemers zelf gedaan worden via iedere Dienst popup, mits u personeel daarvoor geautoriseerd heeft. Zo komt bij het akkoorderen erg fijn naar voren indien een diensttijd anders is dan u gepland had. Nieuw is dat werknemers zelf diensten op hun eigen rooster kunnen aanmaken en ter goedkeuring aan u kunnen voorleggen.
Prognoses en productiviteit in omzetregistratie
De omzetregistratie van Bedrijfsrooster is uitgebreid met een mogelijkheid tot prognose en automatische berekening van de productiviteit van uw werknemers. U houdt meer grip op toekomstige loonkosten door verwachtingen en planning bij te stellen op basis van realtime omzet en loonkosteninformatie.
En meer... het wordt een mooie zomer!
Bedrijfsrooster groeit als kool en wij kijken erg uit naar een strak geplande zomer waarin we nog erg veel interessante toevoegingen zullen lanceren. Uw feedback daarbij is ons nog altijd zeer waardevol. Heeft u vragen of opmerkingen inzake dit bericht? Suggesties of wensen? U kunt gewoon reageren per e-mail of ons bereiken via de Contact pagina.
Volg ons op Sociale Media voor Meer Informatie
Blijf beter op de hoogte via onze korte updates op de Sociale Media.
Overige nieuws met betrekking tot Personeelsplanning en Rooster Maken
Nieuwe features: Heatmaps, Forecasting, Salarisgroepen, Prullenbak & Meer
Bijna teveel om op te noemen, maar sowieso krijg je weer betere controle, meer inizchten en een hoop tijdwinst dankzij nieuwe features die recentelijk gelanceerd zijn. Check dit nieuwsbericht voor een samenvatting en neem vooral contact met ons op als je m
Nieuwe features: HR Sync, Instellingen, Databoek & Meer
Bedrijfsrooster heeft onlangs belangrijke ontwikkelingen afgerond waardoor weer een hoop nieuwe features voor alle gebruikers beschikbaar zijn. In dit bericht lees je meer over de belangrijkste toevoegingen zoals HR gegevens uit andere software syncen en m
Betaald ouderschapsverlof in 2022: dit verandert
Op 2 augustus 2022 treedt de nieuwe regeling betaald ouderschapsverlof in werking. Ouders met een arbeidsovereenkomst kunnen dan betaald ouderschapsverlof opnemen. Nu is ouderschapsverlof onbetaald, tenzij anders in de cao staat. Doel van deze nieuwe wet?
Wat je moét weten over over reiskosten- en thuiswerkvergoeding
Thuiswerken is in een stroomversnelling geraakt. Administratief gezien moet daar op ingespeeld worden, maar dat blijkt lang niet overal te gebeuren. Sterker nog: veel bedrijven werken met een vaste onbelaste reiskostenvergoeding die ze maandelijks uitkeren
Hoe ga je om met opgespaarde verlofuren?
Door de coronapandemie zijn werknemers zuinig geweest met het opnemen van vakantiedagen. Nu alle coronabeperkingen overboord zijn gegooid en de zomer op de deur klopt, kiezen veel werknemers ervoor om hun opgespaarde uren op te nemen. Begrijpelijk, maar we
Thuiswerken in 2021, KMs, API Connect & Meer
Bedrijfsrooster introduceert vandaag de Thuiswerk module, verbeterd Contract beheer en de publieke beta van Bedrijfsrooster Connect.
Bedrijfsrooster en Securex starten samenwerking
Bedrijfsrooster gaat als specialist van planning en urenregistratie een samenwerking aan met HR & salarisexpert Securex. Check hier hoe deze partnership ook jou kan helpen.
Tools en tips inzake Corona & NOW regeling
Wat kan Bedrijfsrooster voor je betekenen in deze wisselvallige periode? We geven je enkele tips en lichten functies in de software toe zodat je administratie goed op orde blijft.
Wat verandert de WAB voor jou als werkgever in 2020?
Per 1 januari 2020 veranderen de regels voor oproepkrachten en payrollmedewerkers als gevolg van de Wet arbeidsmarkt in Balans. Lees een overzicht van de nieuwe regels en de gevolgen die dit heeft voor de personeelsadministratie.
Bedrijfsrooster verstevigt samenwerking Datafox Tijdregistratie
Bedrijfsrooster levert sinds enkele jaren hardware van Datafox, waarmee via vingerscan, tag of pas ingeklokt kan worden. Vanaf nu verzorgt Datafox het volledige aankoop, implementatie en onderhoudsproces.
Nieuwe functies, voorwaarden en tarieven in het nieuwe jaar
Bedrijfsrooster gaat in 2020 nieuwe voorwaarden en tarieven hanteren. In dit bericht lees je belangrijke informatie over de aanpassingen en de reden waarom we dit doen.
Twee nieuwe onderkomen voor Bedrijfsrooster
In het weekend van 14 september gaan we belangrijke onderdelen van de Bedrijfsrooster software en data verhuizen naar een beter datacentrum. En eind september verhuizen we ons team!
Inzichten, rapportages en meer Bedrijfsrooster roadmap
Met uitbreidingen en nieuwe automatiseringen heeft Bedrijfsrooster de afgelopen periode aan de wensen van een breed portfolio klanten voldaan. We kijken nu dan ook uit naar het versterken van die basis. Terwijl we de gebruikerservaring blijven verbeteren e
Met een strakke administratie de jaarwissel naar 2018 uitvoeren
Bezig met de administratie voor de laatste periode van het jaar? Bedrijfsrooster biedt een aantal nieuwe tools om de wissel naar het nieuwe jaar eenvoudiger te maken. Je leest bovendien een aantal tips om met een strakke administratie aan 2018 te beginnen.
Slimmer personeel plannen en makkelijker samenwerken
Bedrijfsrooster brengt veel nieuws en maakt de personeelsplanning software steeds gebruiksvriendelijker door deze meer te automatiseren en handiger in de omgang te maken. U leest in dit bericht alles over updates, nieuws en toekomstige ontwikkelingen.
Next Generation HR & WFM Automation
Met een knipoog naar het Engels informeren wij u over toonaangevende updates aan de app en software van Bedrijfsrooster en de koers voor de aankomende tijd. Veel nieuws, bovendien staat onze agenda vol met gave features voor u en uw personeel. U leest in d
Gezocht: Jr Account Executive
Wil jij onderdeel uitmaken van een snelgroeiende startup? Weet jij mensen te overtuigen? Ben je een echte kantenvriend? Dan is deze baan voor jou!
Yes, nog meer handige updates! En goed nieuws...
Sneller, uitgebreider en goed op weg naar 2017, is met Bedrijfsrooster op veel nieuwe manieren tijd te besparen in de personeelsplanning. Via dit bericht informeren wij u over recente updates en wat voor moois er nog aankomt.
Nieuw boekjaar en wetsartikel, bent u bij?
Het nieuwe jaar is aangebroken en dat betekent niet alleen een schone administratie, want per januari is een belangrijke wijziging in de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp) van kracht. Wij sommen in dit nieuwsbericht een aantal handige tips op die u goe
App Update — Kloksysteem — Plus/Minuren — Verloning
Bedrijfsrooster heeft 7 oktober 2015 een groot aantal updates uitgebracht. Via dit nieuwsbericht informeren wij u kort over de belangrijkste nieuwtjes.
Fijn personeel plannen? Sleep ze het rooster op!
Het is zover, eindelijk kunt u werknemers het rooster over slepen! Naast knippen, plakken en bulkacties hebben wij afgelopen dinsdag weer veel nieuwe functionaliteit doorgevoerd in Bedrijfsrooster. Middels dit nieuwsbericht informeren wij u over de laatste
Een jaar online: Bedrijfsrooster werkt!
Bedrijfsrooster draait inmiddels ruim een jaar de personeelsadministraties van bedrijven uit zeer diverse branches en verschillende landen. Er is nog erg veel te doen en verbeteren maar een ding is zeker: Bedrijfsrooster werkt!
Nieuws & Updates - Nieuwjaar 2015
Het nieuwe jaar staat voor de deur en dat betekent voor velen een schone administratie en positieve energie. Daarom dit nieuwsbericht omtrent de jaarwisseling en onze plannen voor het nieuwe jaar.
Sneak Peek: Veel Updates na Zomer 2014
Bedrijfsrooster lanceert volgende week veel updates die in de zomer 2014 zijn ontwikkeld. Leuke, handige en snelle functionaliteiten, helemaal gratis!
Met een strakke personeelsplanning de zomer door
Bedrijfsrooster heeft de afgelopen maanden veel nieuwe functionaliteiten toegevoegd waarmee uw bedrijf met een strakke personeelsplanning de zomer door gaat.
Personeel wel of niet extra salaris buiten kantooruren?
Onlangs raakte de toeslag op salaris buiten kantooruren in opspraak. Voor de zoveelste keer stelt een voorman van MKB-Nederland de toeslagen op zondagen en koopavonden ter discussie. Belangenvertegenwoordigers van de Nederlandse werknemers trappen direct o
Officiële opening Bedrijfsrooster op 2 december 2013!
Het afgelopen half jaar is Bedrijfsrooster in nauwe samenwerking met een aantal bedrijven uit verschillende sectoren getest in een gesloten omgeving. Hierdoor hebben wij optimalisaties kunnen doorvoeren in het systeem om volledig aan uw behoefte te kunnen
Onderhoud in weekend van 30 november 2013
Bedrijfsrooster pleegt onderhoud aan de systemen in het weekend van 30 november 2013. Mogelijk is de applicatie dat weekend in de nacht van zaterdag op zondag tijdelijk niet bereikbaar.
Personeelsplanning steeds vaker online en geautomatiseerd
Nederlandse bedrijven gebruiken steeds vaker online software en andere automatiseringsmiddelen om personeel in te plannen. Het resultaat? Strak ingeplande werkweken en personeel dat zelf ook bijdraagt aan het rooster.
Bedrijfsrooster sluit succesvolle eerste testfase
Bedrijfsrooster begon in mei 2013 aan een basic roosterprogramma met een beperkte groep testgebruikers. Vijf maanden later kijken zowel wij als de testgroep terug op een succesvolle periode.