Registreer een persoonlijk Bedrijfsrooster account

Bedrijfsrooster werkt met persoonlijke accounts. Zowel werkgevers als werknemers hebben de mogelijkheid in te loggen. Afhankelijk van de machtigingen zijn bepaalde functionaliteiten wel of niet beschikbaar.

Werkgever Account

  • Personeelsplanning - Alle werknemers direct digitaal beschikbaar
  • Rooster maken - Op een overzichtelijke kalender uw roosters maken
  • Delen - Met enkele klikken aktuele roosters digitaal delen met collega's
  • Urenregistratie - Nauwkeurige overzichten en tools die helpen bij uw registratie
  • Afdelingen beheren - Onderscheid tussen diensten, personeel en uren
  • Standaard diensten - Geen dubbel werk, slechts 1x uw rooster invullen
  • Urenrapportage - Direct inzicht in gewerkte diensten en toekomstige kosten

Werknemer Account

  • Mijn Rooster - Bekijk altijd en overal uw eigen rooster en gedraaide diensten
  • Collega's - Direct contact met uw collega's en inzicht in hun rooster
  • Profiel - Beheer uw profiel en gegevens zodat u goed bereikbaar bent
  • Beschikbaarheid - Handig beschikbaarheid en onbeschikbaarheid doorgeven

Registreer uw eigen Bedrijfsrooster Account

Om gebruik te kunnen maken van Bedrijfsrooster heeft u een account nodig. Er wordt onderscheid gemaakt tussen twee typen accounts.

  • Werkgever Account
    Voor management wordt een account aangemaakt met machtigingen voor het beheer van een bedrijf en personeel. U maakt een werkgever account aan op de registratie pagina.
  • Werknemer Account
    Personeelsleden kunnen een account verkrijgen door een manager een nieuw personeelslid aan te laten maken binnen het bedrijf. Vraag uw werkgever voor meer informatie.

U kunt als werkgever kosteloos en vrijblijvend een account registreren via onderstaande knop.

Werkgever Account aanmaken