- Product informatie
- Product
- Ervaringen
- Tarieven
Bedrijfsrooster is overzichtelijk, toegankelijk, gebruiksvriendelijk maar vooral tijdbesparend
In een opslag het rooster kunnen zien voor alle filialen en het automatisch registreren van verloven en verzuim is erg fijn. Wij hebben een basisplanning die we via de Toverstaf kunnen inplannen en waar nodig makkelijk aan kunnen passen. Bij conflicten komt er een melding naar voren zodat de bezetting gewaarborgd blijft en het personeel wordt via een mail op de hoogte gesteld van wijzigingen. Het personeel kan op elk willekeurig moment inloggen en weet exact waar en wanneer ze moeten werken, ze kunnen direct hun huidige verlofsaldo zien en nieuwe verloven automatisch aanvragen. Het plannen is zo een fluitje van een cent geworden.
Ik bespaar zeker 16 uur per maand aan administratieve rompslomp
Als intern recruitment service bureau van Specsavers International staan wij iedere maand weer voor de uitdaging een landelijk netwerk van (freelance) specialisten in te plannen op verzoek van de winkelpartners. Bedrijfsrooster geeft inzichten als beschikbaarheid en reistijden waarmee we snel en eenvoudig de juiste persoon inplannen in de juiste winkel. We combineren de urenadministratie met de declaratie module en draaien op die manier zeer efficiënt de facturatie aan winkels uit. Wij zien Bedrijfsrooster echt als een partner. Zij denken mee met ons als organisatie en komen met passende oplossingen waar nodig.
Echt handig voor het inroosteren van onze oproepkrachten en wisselen op korte termijn
Wij gebruiken Bedrijfsrooster nu twee jaar en zijn zeer tevreden. Personeel weet waar ze aan toe zijn. Planner kan wekelijks alle 200 diensten snel inroosteren met de Toverstaf en ik kan letterlijk mensen van mijn ene club naar de ander slepen. Automatisch wordt iedere week de beschikbaarheid opgevraagd. Top!
Ideaal en zeer gebruiksvriendelijk!
Voorheen gaven alle werknemers hun beschikbaarheid per mail door en werden roosters handmatig gemaakt. Nu kan iedereen zelf aangeven wanneer hij/zij wel of niet kan. Ze kunnen verlof aanvragen voor langere perioden, maar ook gewoon voor een paar uurtjes. Er is standaard beschikbaarheid, zodat mensen dat maar 1x hoeven in te vullen. Het scheelt een hoop tijd en moeite bij het maken van de planning en we kunnen Bedrijfsrooster gescheiden inzetten voor zowel de studio planning als die van ons callcenter.
Je koopt geen software, je koopt rust in je hoofd en dat is voor een ondernemer altijd een goede investering
Natuurlijk het roosteren zelf is een fijne functie, maar ook het bijhouden van verlof en verzuim. Je hebt nu geen discussie meer met medewerkers over het aantal vrije dagen wat nog open staat. Bij Bedrijfsrooster spat de gedrevenheid van het scherm. Open staan voor feedback, dit écht serieus nemen en de tijd nemen om goede uitleg te geven via e-mail zorgt er voor dat ik me als klant begrepen en gewaardeerd voel. De software is meegegroeid met ons bedrijf. Dagelijks maken inmiddels ruim dertig samenwerkers van Shoots & More gebruik van Bedrijfsrooster. Het zorgt voor rust, duidelijkheid en structuur. Zo kunnen wij ons focussen op onze core-business, terwijl Bedrijfsrooster de rest doet.
Keuken, terras, feesten en partijen... alle planning regelen we snel via Bedrijfsrooster
Geweldige app waarmee ik super snel inzicht krijg of een wijziging kan maken, ook als ik niet op de zaak aanwezig ben. Het zelfde geldt voor personeel, zodat beschikbaarheid en ons sterk wisselvallige rooster altijd actueel is. De urenregistratie tool maakt het een compleet en onmisbaar pakket om de administratie eenvoudig klaar te maken voor de maandelijkse verloning. Echt een aanrader voor iedereen met een uitdagend rooster.
De fijnste functie van Bedrijfsrooster vind ik de verlof- en verzuimregistratie
Wij gebruiken Bedrijfsrooster voor ons Contact Center waarin allemaal studenten werken met wisselende roosters, sommigen met standaard werkdagen, anderen werken flexibeler. Juist met een snelgroeiend team is het fijn om een tool te hebben die alles voor je bijhoudt. Bedrijfsrooster brengt niet alleen het rooster in kaart, maar ook verlof, verzuim, contract, functieprofiel(en) en afdelingen. De roosters kunnen snel gegenereerd worden door de standaard beschikbaarheid automatisch in te laden. Vervolgens hoeven wij alleen nog maar de flexwerkers aan de planning toe te voegen en klaar. Ik kan hierbij overzicht houden en snel eventuele knelpunten vaststellen die ontstaan door afwezigheid van medewerkers. Scheelt heel veel tijd!
Alle locaties bezet met de juiste personen en beschikbaarheid direct inzichtelijk
Bedrijfsrooster heeft het inroosteren van ons personeel op de verschillende vestigingen een stuk makkelijker gemaakt, de toverstaf-functie is daarbij erg handig. Het is fijn dat de klantenservice meedenkt met onze wensen. Zo is een automatische koppeling met het bestaande online salarispakket ontwikkeld die ervoor zorgt dat al het verlof ook in Bedrijfsrooster getoond wordt. Heel handig!
Voor mij is het overzicht van het complete park en personeel echt fantastisch
Bedrijfsrooster biedt zo veel overzicht en gebruiksgemak, als ik terug denk aan de tijd dat wij met 5 Excel sheets werkten ben ik blij dat we daar nooit meer naar terug hoeven. Het rooster staat niet meer op de server maar kan door alle werknemers actueel bekeken worden via de app, waar ze zich ook bevinden op het park. Afdelingsmanagers kunnen in Bedrijfsrooster werken en de tijdregistratie is nu helemaal op orde. Of het nou gaat om een festivalweekend, de planning van de camping of de horeca, ik kan alles erin kwijt.
Het heeft ons als bedrijf erg geholpen!
Medewerkers zien Bedrijsrooster echt als een enorme verbetering ten opzichte van onze oude werkwijze. Vooral het gebruikersgemak, de snelheid van de applicatie en het feit dat het plannen niet meer locatiegebonden is worden genoemd door het team als positieve punten. Binnenkort nemen wij Bedrijfsrooster ook bij onze Belgische vestiging in gebruik en dat kan in de zelfde omgeving. Voor mij als leidinggevende is het vooral erg handig dat ik in één klik overzicht heb en het aanbrengen van wijzigingen veel overzichtelijker geworden is dan in het verleden.
Door de vele mogelijkheden een uitstekend programma om je personeelsplanning in bij te houden
Het maken van standaard roosters voor al het personeel (per locatie, afdeling en functie) en deze per week kunnen toepassen is erg makkelijk, net als dat de diensten binnen de week versleept, gedupliceerd of gekopieerd kunnen worden. Nu we ook bekend zijn met het inregelen van de verschillende toeslagen en rapportages van de uren, zien we de voordelen en de tijd die we ermee winnen. Daarnaast wordt er continu gewerkt aan de verdere optimalisatie van het programma en kan dit waar nodig ook op maat voor je eigen bedrijf verder ingevuld worden. Snelle service, ze staan altijd klaar om je op weg te helpen en open voor nieuwe ideeën.
Ontzorgt ons van personeelsadministratie zodat wij onze tijd voor core-business kunnen gebruiken
Wij zijn zeer tevreden over bedrijfsrooster.nl Vooral de APP wordt erg gewaardeerd door ons personeel. Sinds de invoering van Bedrijfsrooster zijn wij veel minder tijd kwijt aan het maken van roosters en onze urenregistratie. De medewerkers van Bedrijfsrooster staan altijd klaar voor ondersteuning te bieden als wij er even niet uit komen. Wij worden altijd goed en snel geholpen.
Maatwerk op de juiste toon!
Het snel kunnen switchen tussen verschillende afdelingen/roosters biedt ons een hoop gemak. Mijn ervaring met de klantenservice is dat vragen binnen 24 uur wordt opgepakt en er direct een passende oplossing wordt aangeboden. Service gericht met grote snelheid.
DOEN! Wij kunnen al 3 jaar niet meer zonder!
Op ons hoofdkantoor hebben wij een agenda, overzicht gewerkte uren voor uitbetaling salaris, gegevens van personeel in één oogopslag, verlof en plus en min –uren, roosteroverzicht van de locaties... Personeel kan via de app op zijn/haar mobiel het rooster inzien en gewerkte uren aanpassen. Zeer goede ervaring, persoonlijke aandacht en snelle oplossingen.
Duidelijke antwoorden en een meedenkend bedrijf! Antwoorden via email altijd binnen de 24 uur en meestal sneller.
Bedrijfsrooster ontzorgt, je organiseert je personeel snel en gemakkelijk, doormiddel van het kloksysteem zijn de echte gewerkte uren altijd duidelijk en zo heb je maximaal overzicht waar en wanneer je maar wil! 24/7 altijd actueel! Het automatisch berekenen van werktijden en doorrekenen van uren in Bedrijfsrooster gaat super simpel waarbij niet alleen het rooster maar ook overuren / verzuim / vrije uren ook altijd een duidelijk overzicht verschaffen.
Bedrijfsrooster is voor Van der Velde onmisbaar, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk
Met meerdere vestigingen en medewerkers die in diverse winkels kunnen werken (of inzage hebben in de roosters) is Bedrijfsrooster het hulpmiddel om de bezetting overzichtelijk te houden. Zowel voor de medewerker als werkgever. Updates komen geregeld beschikbaar en Bedrijfsrooster laat daarmee zien open te staan voor wensen van de gebruikers (en veranderingen uit de markt) om daarmee het programma steeds weer naar een hoger niveau te brengen.
De flexibiliteit van het bedrijf en de gedreven manier waarop ze bezig om het systeem nog beter te maken zijn super
Bedrijfsrooster is onze personeelsplanner en personeelsadministrator in een. Het personeel ziet duidelijk wanneer ze waar moeten werken en alle roosters zijn eenvoudig aan te maken. De unieke koppeling met Clubplanner, waar wij onze lifestyleclubs mee aansturen, in combinatie met de contractadministratie, is voor ons echt de reden geweest om Bedrijfsrooster te gaan gebruiken. Wat mij betreft een “must-have” binnen iedere organisatie, om te ontzorgen in de personeelsadministratie.